Uncategorized

Our 3rd Anniversary


Seharusnya diposting kemaren…
gara-gara MP diblock admin, khusus di IP addressku di kantor aja, saya jadi postingnya subuh hari ini… heuheu… tapi sekalian dah ada fotonya, sih…

13 November 2008, 3 tahun usia pernikahan saya dan Fahmi
saya ga pede bikin puisi, jadi saya contek lagunya the Beatles aja, yang selalu jadi favorit saya sepanjang masa….


Here, There and Everywhere

To lead a better life I need my love to be here…

Here, making each day of the year
Changing my life with a wave of her hand
Nobody can deny that there’s something there

There, running my hands through her hair
Both of us thinking how good it can be
Someone is speaking but she doesn’t know he’s there

I want her everywhere and if she’s beside me
I know I need never care
But to love her is to need her everywhere
Knowing that love is to share

Each one believing that love never dies
Watching her eyes and hoping I’m always there

I want her everywhere and if she’s beside me
I know I need never care
But to love her is to need her everywhere
Knowing that love is to share

Each one believing that love never dies
Watching her eyes and hoping I’m always there

To be there and everywhere
Here, there and everywhere



happy anniversary, papa!

credits on layout:
papers and elements by Edeline Marta Design – Forever Love, you can buy them here
song lyrics taken from here

Advertisements

14 thoughts on “Our 3rd Anniversary

  1. kyaaa… selamat ulang tahun yang ke 3 ya kak peniw dan kak Fahmi :-)Semoga selalu ditambah kebahagiaannya, semakin disayang Allah, pasangan dan putranya… amin:-)

  2. Eeh… aku udah ngucapin selamet belon ya…??? Udah di YM kali ya? What ever lah. Happy Belated Wedding Anniversary.Doanya seperti doanya Peni en Fahmi aja. Aku tinggal ngaminin. Amin.

  3. minukid said: kyaaa… selamat ulang tahun yang ke 3 ya kak peniw dan kak Fahmi :-)Semoga selalu ditambah kebahagiaannya, semakin disayang Allah, pasangan dan putranya… amin:-)

    aamiin… terima kasih…

  4. ezrakarundeng said: ehm…ehm….happy anniversary ya pen, salam untuk Fahmi ya.moga diberkahi terus perkawinanya

    ibuuuuuuuu…. ma kasih doanyaaaaaaaaaaaaa………… aamiin….

  5. oomdiet said: Eeh… aku udah ngucapin selamet belon ya…??? Udah di YM kali ya? What ever lah. Happy Belated Wedding Anniversary.Doanya seperti doanya Peni en Fahmi aja. Aku tinggal ngaminin. Amin.

    udah, kan, via y!m… ma kasih bangettt….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s